خدمات رستورانی

صنایع غذایی ۷۷۷ مجموعه ای از خدمات رستورانی را با در نظر گرفتن نیازهای خاص هر مشتری با تاکید و محوریت کیفیت، بهای تمام شده، نوآوری و بهره وری فراهم نموده و آمادگی دارد با مشاوره رایگان تجارب موفق خود را در اختیار مشتریان خود بگذارد.

صنایع غذایی ۷۷۷ مجموعه ای از خدمات رستورانی را با در نظر گرفتن نیازهای خاص هر مشتری با تاکید و محوریت کیفیت، قیمت، نوآوری و بهره وری فراهم نموده و آمادگی دارد با مشاوره رایگان تجارب موفق خود را در اختیار مشتریان خود بگذارد.
تجربه و امکانات ۷۷۷ در سرویس دهی، تامین مواد اولیه و هم فکری در زمینه نیازهای جدید برای رستوران ها، کیترینگ ها، هتل ها و سایر فعالان صنعت غذا اعم از تک واحدی یا زنجیره ای بستر مناسبی را برای همکاری و برد متقابل فراهم می نماید.
۷۷۷ قادر می باشد تمام نیازهای مواد اولیه شما را بصورت خام، نیمه آماده و یا آماده با فرمول اختصاصی هر مشتری تهیه و تولید نماید تا وقت گران بهای شما صرف مدیریت تامین کنندگان متفاوت نگردد و از سرویس دهی مستمر، کیفیت یکنواخت، ثبات قیمت و ضمانت سلامت محصول بهره مند شوید.
طبقه بندی محصولات:
انواع گوشت های خام و طعم دار
انواع برگرها (گوشتی، مرغ، ماهی)
انواع محصولات سوخاری (گوشت، مرغ، ماهی)
انواع سس های گرم، سرد و ترکیبی در بسته بندی های تک نفره، دبه ای و رو میزی
انواع سالاد و ساندویج در نان های متنوع
انواع غذاهای آماده و نیمه آماده (تازه، منجمد، مایکرویوی)
انواع اردورها، سوپ و دور بشقابی
انواع پیتزا و خمیر پیتزا
اگر علاقه مند هستید تا بیشتر بدانید حتما با ما تماس بگیرید تا کارشناس متخصص در حیطه فعالیت شما اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما بگذارد.
تلفن: ٣٦٤٢٨٢٠٥ ۰۲۱      ایمیل: mail@777foods.com